Pełne narzędzie do hakowania Lep's World - Jump n Run Games za darmo

Pełne narzędzie do hakowania Lep's World - Jump n Run Games za darmo

 

 

https://firstgamehack.com/game-486717857.html

 

Recenzje = „Lep's World ™” to legendarna platformówka z prawie 250 milionami pobrań! Więc baw się dobrze. Zagraj teraz bez WiFi !; rozmiar = 54115 kilobajtów; ocena = 28739 recenzji; Moja córka i ja uwielbiamy wszystkie światowe gry Lepa, reklamy reklamowane z drugiej strony nie są w ogóle odpowiednie. Próbowałem je zgłosić, a nawet wyszukałem aplikację, aby zapłacić 1,99, aby pozbyć się reklam. Nic nie pozwala mi tego zrobić. Musiałem usunąć leps world, leps world 2 i leps 3 z mojego iPhone'a, iPada i iPhone'a z powodu reklam, które pojawiają się na naszym ekranie za każdym razem, gdy tracimy życie. Zauważę, że ma 8 lat i nie jest zbyt odpowiednia dla 8-latka, który widzi nagie osoby pod prysznicem, chcąc robić BARDZO nieodpowiednie rzeczy. Gdybyście w jakiś sposób mogli zmienić tę funkcję aplikacji, chciałbym ponownie zagrać w tę grę i odzyskać ją na urządzeniach do gier córek, w przeciwnym razie nie będzie to już nasza działalność; Gatunek = Rozrywka; nerByte GmbH; wersja Info = Mamy nadzieję, że dobrze się bawisz w świecie Lep's! Aktualizujemy grę co kilka tygodni, więc nie zapomnij pobrać najnowszej wersji, aby uzyskać wszystkie nowe funkcje i poziomy!

Lep's World 3 to gra zręcznościowa na Androida pobierz ostatnią wersję Lep's World 3 Apk + Mod dla Androida z revdl z bezpośrednim linkiem. Pobierz Lep's World 3 z linku poniżej. Skacz i biegnij z Lepem w tej nagradzanej platformówce dzięki 120 ekscytującym poziomom. Lep's World 2 Mod APK - GameModDownload.

 

LEGENDARY BOBBIT WORM DRONE BUILD! Massive Planet Destroying Worm. Rozgrywka Nimbatus Beta - czas trwania: 23:39. IGP 1 489 694 wyświetleń.

 

 

Allmänt | |
Upp